Problém se startováním - corsa C 1.3 CDTi

Témata týkající se motoru, převodovky, výfuku a palivové soustavy
Odpovědět
mipa
Příspěvky: 3
Registrován: 20 kvě 2010, 08:36
Bydliště: Praha

Problém se startováním - corsa C 1.3 CDTi

Příspěvek od mipa »

Dobrý den, jsem vlastníkem Corsy C 1.3 cdti r.v. 2005.Mám problém se startováním.Když auto stojí třeba přes noc, musím ho startovat většinou až napodruhé.Auto jsem koupil s 20000 km, nyní má cca 75000 km.Vlastním ještě 2.0 Hdi a to i přes již skoro 200000 km chytá na první otočení.Žhavicí svíčky jsem nechal zkontrolovat,baterka je nová, tak by mne zajímalo, co bych mohl zkusit(četl jsem o čidle teploty vody,váze vzduchu,padání nafty…….), než bych jel do servisu na diagnistiku.S autem jsem spokojenej, ale musim podotknout, že když chytala z počatku „dobře“, vždy to bylo horší, jak to Hdi-čko.Dík předem za všechny možné nápady a připomínky MiPa

...edit - upraven název. Prosím pro příště dbát na vkládání příspěvků dle pravidel. Díky Bloud...
Uživatelský avatar
Honz@
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 468
Registrován: 30 kvě 2008, 10:52
Bydliště: Sudety
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honz@ »

když otočím klíčkem aby se roužli kontrolky, měl by si slyšet z nádrže jako když tam hodíš kýbl vody, jak čerpadlo tlačí, jestli ne možná bych to zkusil, že padá nafta. ale každopádně by to chtělo na diagnostiku jestli ti to něco nenapíše a pak řešit dál
Fabia Rs
Corsa C 1,3 CDTI + Chip -prodáno
moje felda
mipa
Příspěvky: 3
Registrován: 20 kvě 2010, 08:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od mipa »

Dík za info,po pravdě řečeno na základě lehkého prolistování knihou "Jak na to" - nedávno jsem pořídil - jsem se domníval(přiznám, bylo mi to v dnešní době divné), že podává naftu pouze vysokotlaké čerpadlo.V nádrží nic moc slyšet nejni.Myslel jsem si, že musí být v cestě nějaký zpětný ventil.Asi s tím na tu diagnostiku zajedu, jen jsem se snažil to nějak obejít, do značkového servisu se podle mne dá jít, ale musí tam člověk někoho znát, pak to jde.Dík Mirek P.
Uživatelský avatar
Honz@
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 468
Registrován: 30 kvě 2008, 10:52
Bydliště: Sudety
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honz@ »

tak určitě, do značkovýho se dá zajít vždy. popravdě ho nevyužívám vůbec. jezdím ke kámošovi co má opravnu a vždy vše v pohodě
Fabia Rs
Corsa C 1,3 CDTI + Chip -prodáno
moje felda
mipa
Příspěvky: 3
Registrován: 20 kvě 2010, 08:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od mipa »

dík, nechci zbytečně povídat nasmyslý, já taky veškeré opravy řešim v neznačkových autodílnách a co jsem schopen udělat sám, tak si udělám.O zkušenostech s "profesionály" bych mohl vyprávět( např.hned u té corsy - klepání na přední nápravě-podle odborníků po projetí auta-čep řízení, mně se to nezdálo,jen jsem si myslel,že to s určitostí poznaj.Nakonec to bylo hřebenové řizení, repasované jsem sehnal za rozumnou cenu u Auto Zralý.Asi tam zajedu, jen je to pro mne vždy krajní řešení a navíc ta "závada" nejni tak patrná, že si nejsem jistej, že se tam nějaká chybová hláška objeví.s pozdravem Mire
P.S. zajímaly by mne zkušenosti s čipem na té jednatrojce, taky jsem o tom uvažoval, ale nevim
Uživatelský avatar
Honz@
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 468
Registrován: 30 kvě 2008, 10:52
Bydliště: Sudety
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honz@ »

jasný až se to napýchne tak se uvidí.
jinak s chipem jsem spokojenej. jestli máš klimu tak víš že po zapnutí a naložení 3 lidí do auta akcelerace už není taková jako když jedeš sám bez klimy. a s chipem jedu i tak stejně. jde ještě líp za plynem a na delší trasy jde spotřeba rapidně dolů což sem předtím neměl
Fabia Rs
Corsa C 1,3 CDTI + Chip -prodáno
moje felda
Odpovědět