Tvrde perovanie (tlmice)

Témata týkající se podvozku, brzd, řízení a chlazení. Tato sekce zahrnuje i úpravy těchto částí vozidel.
Uživatelský avatar
Jano
Příspěvky: 111
Registrován: 25 srp 2007, 20:50

Tvrde perovanie (tlmice)

Příspěvek od Jano »

Caute. Mam corsu 1.0l 12V, rok: 98. Zda sa mi ale byt strasne tvrda na nerovnej ceste. Ked je na ceste nejaka jama, alebo nieco, ked po nej prejdem prednymi kolesami, tak je to v pohode. Akonahle prejdem zadnymi, strasne to buchne, a mykne. Mam pocit, ako by ma ta diera vyhodila do hora :) .Dost mi to zneprijemnuje jazdu. Myslite ze su vadne zadne tlmice? Alebo corsy su jednoducho take tvrde? Auto je dovezene z nemecka, takze velmi sa mi nechce verit, ze su vadne. Aj ked je pravda, ze to nieje nove auto. Viete mi niekto poradit prosim vas? Ako by som to mohol skontrolovat? Vopred dakujem za pomoc.
pepex
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 554
Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepex »

U zadní nápravy se u 1.0 při prověšení dotkne nápravnice trubky výfuku. Řešil jsem to tvrzeným molitanem (obaleným alobalem kvůli teplu). To je levnější varianta, ta dražší je po devíti letech koupit nové pružiny.
25DT
sladas opc
Příspěvky: 547
Registrován: 24 pro 2006, 12:34
Bydliště: Hradčany 467
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sladas opc »

je to celkovej problém corsy,že se občas dotkne výfuk o nápravu tak se podívej.protože to bude asi ta rána,ikdyby byli vyběhaný tlumiče nebo unavený pružiny tak to takový rany jaky popisuješ dělat nebude,řekl bych že rto je ten výfuk
pepex
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 554
Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepex »

to:Ondřej

No jo jenže,kdyby nebyly unavený pružiny,tak se výfuk nedotkne...Neřikej mi že je to problém již u novýho auta...Škoda,že to nemůžem porovnat s fungl novou B. :?
To sem zvědavej,co potom slyšej lidi se níženým zadkem... :lol: :lol:
sladas opc
Příspěvky: 547
Registrován: 24 pro 2006, 12:34
Bydliště: Hradčany 467
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sladas opc »

jasný tím že jsou unavený pružiny tak to je níž tudíž mu to mlátí výfuk,ale on neví že mu mlátí zřejmě výfuk,myslí si že jsou to tlumiče.
pepex
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 554
Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepex »

já budu vzadu asi zvyšovat,ne snižovat..
Uživatelský avatar
Jano
Příspěvky: 111
Registrován: 25 srp 2007, 20:50

Příspěvek od Jano »

Dakujem za prispevky. Nemyslim si ale ze je to zvuk vyfuku. Predstavte si, ze s dobrym autom prejdete po velkom hrboli alebo hlbokej jame. Ked je ten hrbol naozaj velky, tak aj dobre auto vyda ten zvyk(ten buchnutie co ja pocujem. Ale moja Corsa, to robi uz pri mensich hrboloch. Neviem ci mi rozumiete. Neviem to bohvieako opisat :? . Nejde mi ani tak velmi o ten zvuk, ako o nepohodlie jazdy. Proste v tom aute citit kazdy hrbol.
Napiste ak aste nieco viete. Dakujem. :wink:
Opel Corsa B 1.0 12V '98
Velbloud
Administrátoři
Příspěvky: 2531
Registrován: 06 pro 2006, 08:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

jestli jsou dobrý tlumiče poznáš když nad kolem "zhoupneš" auto, že se pak ještě jednou dvakrát zhoupne samo.. a pak konec.. když se koupe stále jako loď na moři, tak je to pak krize a jsou špatný...

jde o to, jeslti máš auto z druhý ruky, jestli ti tam někdo před tebou nedal sportovní tlumiče.. pak by bylo řešení jednoduchý - vyměnit za serii.. ale musím říct že já jsem měl serii oproti jinejm vozům taky docela tvrdou a hlavně corsa skákala jako "koza"..
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)

ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
Uživatelský avatar
mikro
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 361
Registrován: 29 čer 2007, 18:00
Bydliště: Někde ve středu Čech
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikro »

Hm, asi bych se měl trochu konečně zajímat o ten zadek, protože mi decentně přijde, že ta zadek lehce plave
SNĚHURK@ -> Corsa C 1.7DI bílá - 2003
Sound: Sony CDX-GT410U
front: Hertz HSK-130 @ back: SP-690
Woof: Audison SRx 2S + Hertz HX250
Uživatelský avatar
Vtomas
Moderátor
Příspěvky: 1684
Registrován: 20 bře 2007, 11:26
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vtomas »

Mikro: ja mel to samy, zadek byla jak houpacka - prislo mi ze tam mam jen pruziny. Ted mam od V-maxx sportovni a neda se to srovnat
Uživatelský avatar
Jano
Příspěvky: 111
Registrován: 25 srp 2007, 20:50

Příspěvek od Jano »

Co si menil za sportove? struny, alebo tlmice?
Opel Corsa B 1.0 12V '98
Uživatelský avatar
Vtomas
Moderátor
Příspěvky: 1684
Registrován: 20 bře 2007, 11:26
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vtomas »

komplet vyskove stavitelny podvozek
Uživatelský avatar
Jano
Příspěvky: 111
Registrován: 25 srp 2007, 20:50

Příspěvek od Jano »

fuuu, to bude asi drahe co? Kolko to stoji? A nestaci mi vymenit tlmice? Alebo struny? aj ked aj to nieje bohvie ako lacne :)
Opel Corsa B 1.0 12V '98
Uživatelský avatar
Vtomas
Moderátor
Příspěvky: 1684
Registrován: 20 bře 2007, 11:26
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vtomas »

nejlevnejsi stavitelnej sezenes za 12tis a pevnej myslim za 6500. zalezi jestli chces Corsu snizit nebo nechat tak jak je? jinak jizdni vlastnosti jsou uplne o nicem jinem nez seriovy podvozek
Uživatelský avatar
mikro
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 361
Registrován: 29 čer 2007, 18:00
Bydliště: Někde ve středu Čech
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mikro »

Já to mam origo seriovej. Předek ten sedí slušně, ale ten zadek fakt plave. Navíc mam jednu zatáčku, která od prostředka skosená na obě strany dolu a před ní je lehký hupsík, ale fakt lehký a do týhle zatáčky když sem jel poprvé, tak mi přišlo, že mi zadek ulít asi o půl metru, že prostě vyskočil a šel kousek vzduchem. Od tý doby do ní jezdím asi 40 a to neni ani tolik točená. Pak je to ještě trochu znát, když se někam lehce cpu, prostě šum doleva, šup doprava. Když je klidná jízda, tak to není téměř znát.
SNĚHURK@ -> Corsa C 1.7DI bílá - 2003
Sound: Sony CDX-GT410U
front: Hertz HSK-130 @ back: SP-690
Woof: Audison SRx 2S + Hertz HX250
Odpovědět