Chci se zeptat motor mi žere moc oleja a zvyšila se mi spotřeba co s tím?? mám jít do opravy X10XE? nebo mám radeji už rovnou hodit silnější? dik za radu
upraven nadpis, nadpis "Potřebuju poradit" nikomu nic moc neřekne ..
díky za pochopení.
Lukkas
pokud máš někoho na STK tak silnější, pokud ne tak spíš opravit ... záleží co to bude ... pokud bude fouklý těsnění tak se něco přetěsní a bude to ok ... já dělal repasi x10xe i se spojkovou sadou za cca 12 tis ... bez spojky a pístních kroužků za 5 tisíc ... když budeš dávat silnější budeš u x10xe kastle natahat nějaký kabelový svazky navíc a pod. navíc i do jinýho motoru nacpat nějaké love zezačátku
nic extra složitého to není, pokud budeš mít komplet kabeláž od toho nového motoru, sice by se kabelový svazek dal natáhnout nový, ale problém by byl sehnat origo všechny štekry, aby jsi zapojil čidla atp.
BTW: já teď budu dávat do kastle 1.2i motor C16XE, viz. můj profil ve členech, ale já mám tu výhodu, že si vše popíšu a vyfotím a tak to snad bude ok.
Jinak jestli seženeš X14XE ve slušném stavu, což se těžko posuzuje, ale dá se trochu rozklíčovat, ale musíš ho slyšet a ideálně i projet, prostě chci říct, že do toho na 100% jdi, tenhle motor je opravdu gut a má obrovskej potenciál k úpravám. Kdybych se před rokem neunáhlil a nekoupil to moje slavný GSI, tak bych rozhodně pořídil X14XE, i když asi ne, GSI byl sen.
Petr
Corsa A 1.2S 1986 READY TO GO // Corsa B C16XE GSI 1994 READY TO GO AS WELL ---My Cars---
nevim z takovych blbosti jako treba vymena krouzku s blokem v aute uz sem vyrostl... v 99% pripadu je mnohem lehci delat to mimo uz proto ze mas kolem misto vsecko vidis atd... nehlede na to ze neznam vanu oleje tesnenou na aute ktera by netekla... atd..
Daily: sOpel Corsa 1.0 12v ECOTEC 40kW"Mad BlueBerry" In Progress: Nissan 300zx Z32 TwinTurbo Targa 2sic USA verze
musim neco prave vymyslet no ale určo by se mi hodila aspon ta 1.4 bo je to slabe moc no jinak bych si na to zebral volno inač není tu na foru nejakej navod na 1.4?? kukal sem jak semkukal a nikaj nič.