Tak jsem se asi konečně rozhodl pro motor, který bych po prázdninách chtěl v corse.
Znáte nějaké stránky, kde nějací členové, či jiní lidé tento motor výkonově upravují? 150-200 koníků by bylo fajn.
Nechci letko
-chci to legálně
-chci do nejnižší kategorie
-na 150 koní si myslím, že není až takovej prolbém se finančně dostat
-a takovej nenápadnej zabíják
Omlouvam se ale uz me to proste neda
Bobku co mas ted za motor?
Pokud vim tak tam mas x10xe.
To chces kupovat nove auto?
Nebo jak to chces legalne udelat kdyz chces x14xe?
Vis o cem mluvis? Navysit vykon o 60-110 koni u tohohle motoru?
Pánové corsa 1.0 není moje ale našich
Corsu chci kupovat novou
Btw kámoš má 6g civica 1.4, úpravy cca 150PS a jezdí za 7 litrů (hlava z VTi, 4-klapka, celonerez výfuk, svody, odlehčenej setrvák,programovatelná mapa)
A chtěl jsem slyšet, jestli někdo ví o upravených x14xe u nás a v zahraničí a nebo by měl nějaký chytrý nápad na zvýšení výkonu, jestli je to k ničemu nebo není slyšet nepotřebuju
má obyč 1.4 má jen hlavu z VTička nicméně na spotřebu se moc nehraje, je to jen na sprinty a potrápení rádoby závodníků
Na Blouda jsem koukal, zkusím mu napsat SZ stejně jako Tigrovi. Btw proč by ty úpravy nebyly legální? Motor ti těžko někdo rozebere a bude koukat na setrvák, vačku atp..
Jednoduše řečeno chci x14xe a postupně udělat vyvyření, byrzdy, motor nechci to za měsíc ani za rok
Ahoj Bobek:
X14XE na 150-200 koní??? Tigra se ani neptej, myslím si, že Tomáš Ti tu myšlenku hodně rychle vyvrátí... Jinak reálně, když z motoru C20XE vymačkáš 190 koní z původních 150ti a to už se musíš dost snažit... Pokud doma sám dostaneš z 90ti koní 150, tak motor 2x protáhneš a on Ti padne... Pokud by to mělo něco vydržet, tak by jsi ideálně měl jít po jiných pístech, ojnice, vačky atp. jenže to tam zahučíš tak za 50 000 a víc klidně, podle toho, kde budeš kupovat, jaké výrobce a tak... Jenom Lexmaul sání je asi za 15 000 a ten Ti udělá tak 10 koní si myslím...
No hodně štěstí, rád si s Tebou sprinta dám, mám zdechlejch 110 koní, tak to se mnou budeš mít jednoduchý.
Petr
Corsa A 1.2S 1986 READY TO GO // Corsa B C16XE GSI 1994 READY TO GO AS WELL ---My Cars---
Peto byla to jen myslenka a s vymenou kompletnich strev za kovany se tak nejak pocitalo a nevim, jestli by melo cenu davat lexmaul ci dbilas. Resenim by spis byla 4-klapka ne?
Do začátku chci prostě sériovou x14xe s klímou a elektrickýma oknama
Postupně vyvaření, interiér ven (jen přední sedačky a palubka), brzdy, podvozek a nakonec motor. Je to běh na hodně dlouhou trať A znovu řikám, že nechci dvoulitra