Převodovka tlačítko knoflík žlutý CO JE TO? rébus
- Letavižu
- Příspěvky: 36
- Registrován: 16 črc 2008, 18:19
- Bydliště: Ostrava
Převodovka tlačítko knoflík žlutý CO JE TO? rébus
Ahoj při očištění převodovky jsem na ní nalezl žluté tlačítko s pružinkou nevíte k čemu slouží?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
OC 1.0 12V(AC) Z10XE ´02
- M@n!k
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 226
- Registrován: 24 úno 2008, 19:52
- Bydliště: Luka nad Jihlavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Převodovka tlačítko knoflík žlutý CO JE TO? rébus
to je na seřízení řazení...
Corsa B blanco de 5 puertas 1.6 GSI 55 kilovatios 75 caballos(po 20letech rozkvetla a zvadla)
Corsa B wagon blanco 1.4 66 kilovatios 90 caballos < wagon >
Corsa B wagon blanco 1.4 66 kilovatios 90 caballos < wagon >
- Letavižu
- Příspěvky: 36
- Registrován: 16 črc 2008, 18:19
- Bydliště: Ostrava
Re: Převodovka tlačítko knoflík žlutý CO JE TO? rébus
Nevíte někdo jak se seřizuje řazení a jakou roli v tom hraje knoflík na převodovce? Děkuji
OC 1.0 12V(AC) Z10XE ´02
- Letavižu
- Příspěvky: 36
- Registrován: 16 črc 2008, 18:19
- Bydliště: Ostrava
Re: Převodovka tlačítko knoflík žlutý CO JE TO? rébus
Nevíte někdo jak se to seřízení provádí?
OC 1.0 12V(AC) Z10XE ´02
-
- Příspěvky: 258
- Registrován: 30 říj 2009, 11:40
- Bydliště: Plzeň
Re: Převodovka tlačítko knoflík žlutý CO JE TO? rébus
Postup serizeni - auto na rampu nebo hever (predek), 13 klicem povolis sroub na tahlu razeni( takovej cudl co ti vylejza z karoserie a je spojenej s tym mechanismem pak na prevododovce(razeni) - povolis tak aby to bylo volny navzajem, nerozebiras!! No a potom u radici paky odrhrnes(vycvaknes) tu kuzi co mas kolem radicky a tenkym sroubovakem nebo vrtakem 5 kou zajistis radicku v pozici nalevo od neutralu (mezi 1 a 2kou) - jsou tam takovy 2 dirky, jakmile to uvidis pochopis).
A v motorovym prostoru ten cudl co mas na fotce zamacknes dovntitr, ale musi tam zajet cca 1 cm ...aby se ti to povedlo musis hejbat tema tahlama razeni na prevodovce, nez dosahnes spravny pozice (Tj. stredni hloubka, mirne nalevo...).
Poznas, jakmile tam zapadne...v ten moment pustis ty tahla a ono si to tam ten kolik samo podrzi...
NU tudiz v tenhle moment mas radicku i prevodovku v serizovaci pozici a jenom dotahnes ten sroub zespoda a hotovo...serizene razeni.(vytahnes sroubovak, vytahnes cudl na prevodovce samozrejme).
A v motorovym prostoru ten cudl co mas na fotce zamacknes dovntitr, ale musi tam zajet cca 1 cm ...aby se ti to povedlo musis hejbat tema tahlama razeni na prevodovce, nez dosahnes spravny pozice (Tj. stredni hloubka, mirne nalevo...).
Poznas, jakmile tam zapadne...v ten moment pustis ty tahla a ono si to tam ten kolik samo podrzi...
NU tudiz v tenhle moment mas radicku i prevodovku v serizovaci pozici a jenom dotahnes ten sroub zespoda a hotovo...serizene razeni.(vytahnes sroubovak, vytahnes cudl na prevodovce samozrejme).