sterace nestiraji :(

Máte problém či závadu a potřebujete poradit? Pak jste ve správné sekci...

Moderátor: Arci

c0d3r

sterace nestiraji :(

Příspěvek od c0d3r »

ahoj kluci, koupili jsme s pritelkyni corsu C a zacalo nam delat presne to same co tady pise dost lidi.. nebo tematu viewtopic.php?f=5&t=2727&hilit=st%C4%9Bra%C4%8De&start=15

ze zacatku jsme slyseli vybrovani pri startovani auta (patrne motorek steracu ale to jsme jeste nevedeli) ale jinak slo vse v pohode... pak zacali byt sterace "linejsi" a stirali cukave a znatelne pomaleji ... mysleli jsme ze to je gumama ale ani jsme nestihli koupit nove a prestali se hybat uplne... zadni funguje v poradku ale predni se hnou o kousek ale jinak se vubec nehybou...

je to na vymenu motorku? kolik to tak stoji a dal by se sehnat nekde pres net? popr. nemate nekdo doma?

mohli byste mi poradit jak to rozdelat a mrknout se na to? jestli to treba nejsou jen kabely atd...

jsem v tomhle smeru laik takze navod jak pro debila ocenim
FatriX
Kontaktovat uživatele:

Re: sterace nestiraji :(

Příspěvek od FatriX »

cus motorek sezenes urco na autokelly.cz nejprv top rozeber a podivej se jestli tam nemas hadru natočenou :D jinak vyměna jednoduchá všecko rozmontuj než se dostaneš k motorku a ten vyměň a všecko zase poskladej po šroubklu tam jde to mělo být na corse C nevim jak to je ale na B bych poradit uměl ( pokud je to stejné tak vymontuj celé stěrače pryč tzn. myslím 13 klíč. pak sundej to oplastování koem okna podtím asi další plast taky dolů a hurá možná seš tam nevím jak je tu u toho C noa jednoduše odpoj konektor a vyměň za nový motorek popř. odmotej kus látky který se ti tam namotal nedopatřením.. no a pak zase vše hezky poskládej tak jak si to rozebral..) víc neporadím
c0d3r

Příspěvek od c0d3r »

cus diky za info... jakej hadr by se tam jako dostal? :D
petanek192
Člen Corsa Clubu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od petanek192 »

taky jako nechapu .