zaměnitelnost těsnění

Témata týkající se motoru, převodovky, výfuku a palivové soustavy
Odpovědět
Korrpi
Příspěvky: 1524
Registrován: 09 říj 2012, 13:26
Bydliště: RU(O)MBURK

zaměnitelnost těsnění

Příspěvek od Korrpi »

Zrovna tu s kolegou bádame, zda je těsnění pod sání, vanu, výf. svody, vent. víko atd z motoru X16SZ stejné jako těsnění na X14SZ :banan:

co jsem koukal na rozměry např. u těsnícího kroužku vačky tak jsou stejné, šrouby na hlavu taky tak i ten zbytek by nás zajímal
Kdyby to náhodou vypadalo že rejpu,tak to tak je:)

Obrázek Spotřeba SEAT TOLEDO AHF 81 kW / 110 HP
Uživatelský avatar
pdk88
Moderátor
Příspěvky: 2132
Registrován: 24 črc 2007, 12:03
Bydliště: Čáslav
Kontaktovat uživatele:

Re: zaměnitelnost těsnění

Příspěvek od pdk88 »

je to stejné u osmiventilů 1.2 až 1.6.. jak sací parohy, tak výfukové.. pokud to má 4-1 svody tak je stejnej aji ten drátěnkovitej kruh (viz bosal atp.)

šrouby do palice jsou stejný (těsnění nevim, ale asi ne kvůli vrtání)
jsou zaměnitelný vačky aji celý vačkový domky (dobrý na ty tuninki) :lol:
a víka si můžeš dávat třebas každej den jiný :lol:
jak by řekl Erik: je to jak lego :banan:
Corsa A GSi C20XE "Orangeer"
Corsa A C20XE "Terrorschlumpf"
neu: Corsa C GSi Z18XE
ex: Corsa B combi X14XE "Bublina"
Odpovědět