dirku povidaš...ok diky
a co se hnuti tyka určitě je to hnute je to bourane ale jak moc to nevim neviděl sem foto po nehodě ale bylo to rovnane otazkou je jak dokonale každopadně řidičova strana nesedi dokonale hlavně blatník u sloupku nejde dopasovat jak má dyčtak udělam detailnější foto
taky si myslim souky jinak bych to nekupoval geometrii budu ještě muset nechat udělat po te zimě parkrat obrubniček nedobržděnej na ledu byl... ale co mě trapi více dnes jsem se hrabal v ostřikovačich nešel mi zadni po rozebrani interieru sem zjistil že hadička je v pohodě tedy k moturku rozebrat zkontrolovat pozopajovat urvanou hadicku a hurá na to ....šíleně dlouho trva než se hadička natlakuje a stříkne (ta na ) to bych ještě přežil kdyby se při tom nespouštěl i ostřikovač na předek trochu to nechapu vzhledem k tomu že je tam jeden moturek ale nevim ktere čerpadlo to je jestli s ozubenejma kolečkama da se to pochopit jestlije hadička ucpana a z přemiry tlaku to pouští i jinam no netušim ale protejka to i mimo to mě docela štve (pod nadržku) a když sme nastartoval auto nechtělo chytnout na prvni pokus a kontrolka motoru (oranž s bleskem) na mě začala blikat tak vypnout a znovu a podruhe naskočil jako nic ..předpokladam že to ma co dočiněni s nedavnym zaslepenim AGR
jestli chceš mám tu jeden nefunkční, tak kdybys ho chtěl rozlousknout tak se stav
mě se poslední dobou občas stane že nastartuju a hned mi to chcipne a blika ta mrcha oranžová(je když je teplej motor)
jj motor sem měl určo taky teplej sice nejel ale černe auto cele dopoledne otevřena kapota, vystavene na slunku no udelalo to poprve... tak pisni do SZ adresu a se nejak domluvime třeba pořešime i ten problem s motorem ...btv sem chtěl jit dolejt vodu do ostřikovaču kouknu ven a ono to děla děšt za mě
Kluci, nevim jestli sem neobevil ameriku ale napadlo mě že když se kontrolka diky zaslepenemu AGR rozsveci při zahřatem motoru nestačilo by hodit odpor k čidlu aby si ŘJ myslela že je porad studenej ?
tak namontováno, bYL to porod ale nakonec se povedlo nicmeně ty plasty nejsou uplně identicke zrcaslově chce to při přiští navštěvě plastovejch lemu vzít nožík a krapet je upravit aby dosedly k narazníku vše sem dělal s nasazenym podbehem takže doškrábane ruce strašně a proč?..proto že auto přede mnou měl inteligent kterej ty podbehy přišrouboval takovym zpusobem že se nedostanu na matky ...jedna je zarezlá a jezvladam chytat obě dve každa na jedne straně a druhá je schovana v kastli jak ji tam dostal nemám tušeni... a pohrál jsem si s odstávajícím blatníkem u zrcátka a ted sedí lepe než origo
neuveřite co jsem za troubu, prosimvas kluci mohl by mi někdo změřit kolik cm od dveří a od nějakeho zachytneho bodu v druhe ose se nachazi dekl od nadže čerpadla atd? sem sice udělal krasnej výřez na rezervu ale na tenhle jsem jaksi zapoměl
tak mám doma budiky s otáčkoměrem jsou z te GSIčkove cozy co se tu rozprodava na dily, ačkoli jsem se ptal jestli je čislo (w=1150) stejne a bylo mi řečeno že čislo sedí tak tomu tak bohužel není, je jiné ale co jsem vypozoroval tak se to zase o tolik neseká ten tachometr zkoušel jsem to jen na kousku uvidime až pojedu dal a kolem nějake te tabule aby mi řekla kolik jedu v nejhorším si tu ručičku zkusim přehodit ku sve spokojenosti nebude li se jednat o přeměřování u ktereho narusta nepřesnost s rychlostí zde foto:
sice je to trošku OT ale musim se pochlubit, dnes sem polepoval segře corsu ťapkama ještě přemejslim že ji udělám psa na střechu jelikož tam sou stopy zakončené