Ahoj kamarádi, nevíte čímto, že z ničehož nic se mi korzička začala přehřívat? I když venku je pod nulou tak za chvíli mám skoro 1OO stupňů!
Chladící kapalina tam je . Má to sice jednu výhodu, že mám uvnitř saunu , ale.... . Díky za nějaký podnět. slouceno se stejnym tematem by toxik-q
zdarek měl jsem ten samej problém a začni s tim něco rychle dělat Za 1. máš bud prasklí těsnění pod hlavou v tom lepším případě a za 2. máš prasklou hlavu což jsem měl já a to je fest drahý jako prase ale nejezdi stim nebo to dopadne na tu hlavu jak se to přehřeje
alebo sa len zasekol termostat,najlepsie to bude co najskor ymenit za novy aby si neprehrial hlavu a ta sa ti neohla popripade nepraskla ako tu nadomnou pisal lasvegaswings
Skoda 120LS781.136(46KW)r.v.06/82,SC-058AP-(ex) Opel Corsa B 1.0 12VX10XE(40KW)r.v.06/98-TWEN,SC-747BJ-(ex) Opel Corsa D 1.4 16VA14XER(74KW)r.v.01/11-Red Magma/Black Zaphire
otvírá ti termostat? zkus během tej jízdy zastavit a šahnout na chladič a na hadice. jestli je nemas nekde studeny a nebo chladič celej studenej.. popř. si ho zkus vmontovat a ve vodě zkusit při kolika otvírá. mě se třeba nezapíná sahara a nebo sem ho ještě neměl tolik přehřátej aby se pustila ale okolo 100°c ji mam do kopce kdyz jedu dlouho do kopce třeba..
Tak vas po dlhsej dobe zdravim obracam sa na vas s prosbou o pomoc.Corsicka sa mi zacala nejak moc prehrievat pri normalnych otackach cca 2500 co je asi 90 km mi ukazuje budik 97 co je podla mna nenormalne moc bol som zvyknuty na 92 ci bolo 20 alebo 5O stupnou chladic je horuci voda koluje podla vsetkeho ventilator spina presne ako ma pri 100.Staci jej troska stupit na krk alebo ist po kratuckom kopci a mam teplotu na 100 a ani ventilator to nestiha chladit jedine co som si vsimol je to ze ked som isiel dole kopcom na zaradenej rychlosti bez plynu tak az vtedy sa teplota dostala do normalu teda 92 ale potom zase stacilo troska pridat plyn a bola to katastrofa esta ma napadlo ci nemoze byt termostat malo pootvoreny a tym padom je zla cirkulacia co by bol lepsi pripad horsi by bol prasknuta hlava to hadam nie.Ma niekto nejaky napad diky za vsetky podnety.
a auto pořádně dobíjí? mě jen napadlo jestli nemůžeš mít povolenej klíňák .(já mě totiž naprosto zatuhlej napínák, proto mě to napadlo) a nebo nějaký špatný čerpadlo, ale to mi přijde málo pravděpodobný navíc je to celkem drahá sranda(2100)
To nie vsetko je ponapinane pumpa bola menena ale mozno by to mohlo byt aj ano skor by som povedal ze to moze byt ten nie uplne otvoreny termostat ktory brani normalnej cirkulacii vody ale to je len domnenka dufam ze to nebude prasknuta hlava to by ma slak trafil