tak olejovym cerpadlem to nebude - pokud by bylo k.o, at uz pricpany sitko nebo proste malej tlak - tak by ti okamzite zacal klepat motor - klikovka i ojnice jsou olozeny na tzv. kluznem lozisku - vzajemne se blok a klikovka a ojnice nedotykaji, v mezere mezi nimi je jen natlakovanej olej. Muze bejt ucpanej kanalek v hlave, ale nejpravdepodobnejsi je stejne prdly tesneni pod hlavou a mozna i prdla hlava.... . Jinak na kazdem, a to myslim kazdem motoru je senzor tlaku oleje - pokud se ti rozviti
olejnicka pred tim nez nastrartuje a zhasene po nastartovani, tzn. ze mas alespon minimalni tlak oleje. Jenze tenhle senzor je nastavenej na cca 0.5 bar obvykle, coz uz je hranice tesne pred smrti...studenej motor(olej) by mel davat typicky cca 4-5 bar, za tepla potom kolem 2 baru...takze varovna kontrolka na 0.5 bar v palubce je fajna, rika ti ze je mazani po smrti, ne ze odchazi do vecnej lovist...
Kdyz koukam na to foto..bud je ucpana galerie v hlave nebo mas pretazeny mrte ulozeni vacek na fest...jak sli nebo nesli povolit to olzeni u tech zrezlejch mist?
Jinak bejt na tvym miste bych vubec nedelal nejakou go, proste bych koupil komplet motor i s hlavou z jinyho auta a ten tam dal, jakkykoliv go se u nasich übermaschinen nikdy nevyplati. Spocitej si tesneni pod hlavou, srouby pod palici, pretesneni ventildeklu, stiratka, zabrouseni ventilu, tlakova zkouska hlavy, komplet vycisteni polomotoru, tesneni na spodek...no proste jsi daaaaavno za cenou celyho funkcniho motoru z jineho auta. Koukej po boreninach po netu, za x10xe v dobrym stavu das tak 5-7 tisic - kupovat jedine motor co je mozno poslechout!! (tj. jeste v aute, byt slo 6x pres strechu

)