pdk s pumpu otravuju proto, ze bys mel na 100 procent vymenit totok:
http://qedmotorsport.co.uk/qed-shop/vau ... lve-spring
nic to nestoji a zpusobi to, ze si te c20xe samo "zahadne

De to vymenitv pohode z venku ta pruzina, je schovana za tim velkym sroubem na olejovy pumpe co cumi smerem k predku auta. A ten ventilek ( ventil tlaku oleje) co je na konci ty pruziny pekne 1000 mokrym smirklem upe do hladka, zadny ryhy na nem nesmi bejt....
A pak ti pofrci pumpa jak ma .- ale i tak doporucuji jeste prihodit totok: (magnetickou zatku do olejove vany)
http://www.txautosport.co.uk/vauxhall-c ... -185-p.asp
po mym go motoru sem neveril co vsechno se nachytalo...a tenhle ocelovej kentus ti spolehlive pridre ten ventilek
v olejove pumpe, coz vede ve finale k pridreni motoru.....
a pak "znalci" garaznici vypraveji po nocich u taborovych ohnu s korbelem v ruce o zahadne pridrenejch calibrach a kadetech po cerstve go,holt spatny motoryyy - jako treba lukin z tunningfora a astra fora kterej kudy chodi
tudi tvrdi ze c20xe generalkovat nelze, ze uz to delalo spousta lidi "co tomu rozumi" a nikdy se jim to nepovede
tak jako z fabriky