Hgi's Corsa B (1.2i 33kW)
Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Bobek, Gooder
- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: Hgi's Corsa B (1.2i 33kW)
no jo, každej toho nakecá... za 5,5 je naprostá blbost s tímto motorem. Realných je 6-7 litrů - záleží na stylu jízdy.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
-
- Příspěvky: 1524
- Registrován: 09 říj 2012, 13:26
- Bydliště: RU(O)MBURK
Re: Hgi's Corsa B (1.2i 33kW)
není pravda ja se svojí 1,6 jezdim mam pruměr 7,3 a to jezdim na 17", praskle svody mam, kat off, takže to je o tom jak se jede
- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: Hgi's Corsa B (1.2i 33kW)
Tak, abyste si nemysleli, že si celou dobu honím šulina a nic nedělám, tak mám už hotovej přední GSI nárazník, nastříkaný vrchní lišty pro nosič, zadní otevíraní dveří... prostě vše v laku. Chystám se nasadit zadní nárazník od Looney Tunes a na dodělání lemů, aby byly taky v laku.
+ kompletně dělám novej interier, čalounění v kožence, lakuju všechny vnitřní plasty a kompletně GSI sedačky v novém.
+ kompletně dělám novej interier, čalounění v kožence, lakuju všechny vnitřní plasty a kompletně GSI sedačky v novém.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)
-
- Příspěvky: 221
- Registrován: 01 dub 2008, 16:07
- Bydliště: Breclav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hgi's Corsa B (1.2i 33kW)
Hodně práce si na tom udělal. Vypadá to jako celek velice dobře. Jsem zvědav jak sladíš interiér barevně?
- Hgi
- Příspěvky: 826
- Registrován: 26 lis 2011, 19:45
- Bydliště: Brno
Re: Hgi's Corsa B (1.2i 33kW)
Díky Tento víkend sem spravil, resp. vyvařil přední GSI spoiler, kterej byl popraskanej. Nasadil ho na svůj nárazník a nalepil přední Vauxhall znáček Zapojil sem přední mlhovky, kde mě ještě čeká zapojení automatickýho rozsvícení při nastartování. Mám totiž v plánu používat přední mlhovky s LEDkovej H7, kde to bude jako denní svícení.
No, přední GSI sedačky jsou u čalouníka, protože byly samozřejmě po bokách prošoupaný, takže čekám až je dodělá. Interiér bude mířen do černé koženky doplněno červenými linkami v místě šití. Všechno to bude na míru prošívané červenou niťí v oblasti prolisů pro ruce. Také chci volant do kůže, šitý červenou niťí. Stropnice v kožence asi nebude, protože ta je údajně hodně těžká a mohla by svou vahou celou stropnici zatěžovat tak, že by pak padala. Pokud má někdo jinej názor??? Řekněte mi Vaše zkušenosti.
Jinak v současné době stříkám všechny boční plasty interiéru do černé polomatné barvy tak, aby to sedělo s barvou koženky, která bude na tapecu. Je na tom hodně práce ještě, těch plastů je hromada a to broušení atd... je otřesná práce.
Jinak v plánu je repas novýho 1.6 16V, pokud se nikomu neprodá a pak následně prohození do mýho auta. A to kompletní GO motoru. Tzn. výbrus, nový písty, broušení kliky, snížení setrváku + vyvážení s klikou, všechny nový ložiska at..Kompletní repas hlavy (výměna ventilů, gufer, vodítek, hydroštelů). Samozřejmostí je výměna všech gufer kliky, vaček, těsnění atd. Zároveň snížení hlavy co to půjde k dosažení vyššího kompresního poměru. Pak ostrý vačky, úprava MAP v ECO jednotce, Mantzel sání, jiný svody.
Uvidíme no, musím o tom ještě hodně přečíst a poradit se s lidma co to už na X16XE dělali, aby z toho vycukali aspoň 150PS Uvažoval sem, že rovnou pudu do C20LET, ale vzhledem k tomu, že bych musel řešit opět jiný brzdy, držáky motoru, těhlice, poloosy, ECO jednotku, kabely, převodovku a především by přestavba na C20LET vyšla asi 10x víc než u té 1.6, tak na to seru 1.6 mám ve svým autě přehozenou za svou 1.4 za dvě hodiny a nemusím nic řešit. Jenom přecavknu ECO jednotku, zapojím elektriku, která je stejná jako u mé 1.4 a jezdím.
No, přední GSI sedačky jsou u čalouníka, protože byly samozřejmě po bokách prošoupaný, takže čekám až je dodělá. Interiér bude mířen do černé koženky doplněno červenými linkami v místě šití. Všechno to bude na míru prošívané červenou niťí v oblasti prolisů pro ruce. Také chci volant do kůže, šitý červenou niťí. Stropnice v kožence asi nebude, protože ta je údajně hodně těžká a mohla by svou vahou celou stropnici zatěžovat tak, že by pak padala. Pokud má někdo jinej názor??? Řekněte mi Vaše zkušenosti.
Jinak v současné době stříkám všechny boční plasty interiéru do černé polomatné barvy tak, aby to sedělo s barvou koženky, která bude na tapecu. Je na tom hodně práce ještě, těch plastů je hromada a to broušení atd... je otřesná práce.
Jinak v plánu je repas novýho 1.6 16V, pokud se nikomu neprodá a pak následně prohození do mýho auta. A to kompletní GO motoru. Tzn. výbrus, nový písty, broušení kliky, snížení setrváku + vyvážení s klikou, všechny nový ložiska at..Kompletní repas hlavy (výměna ventilů, gufer, vodítek, hydroštelů). Samozřejmostí je výměna všech gufer kliky, vaček, těsnění atd. Zároveň snížení hlavy co to půjde k dosažení vyššího kompresního poměru. Pak ostrý vačky, úprava MAP v ECO jednotce, Mantzel sání, jiný svody.
Uvidíme no, musím o tom ještě hodně přečíst a poradit se s lidma co to už na X16XE dělali, aby z toho vycukali aspoň 150PS Uvažoval sem, že rovnou pudu do C20LET, ale vzhledem k tomu, že bych musel řešit opět jiný brzdy, držáky motoru, těhlice, poloosy, ECO jednotku, kabely, převodovku a především by přestavba na C20LET vyšla asi 10x víc než u té 1.6, tak na to seru 1.6 mám ve svým autě přehozenou za svou 1.4 za dvě hodiny a nemusím nic řešit. Jenom přecavknu ECO jednotku, zapojím elektriku, která je stejná jako u mé 1.4 a jezdím.
Corsa 1.2i (33kW) -> upgrade: 1.4 16V (66kW) ... ->>> new upgrade: X16XE ... cca 130kW (zatím)