jinak tady rychlej návod
napájecí kabel
(tlustej červenej) - jdi od baterky tou velkou průchodkou a schováš krásně ještě 20qmm kabel (0,9cm průměr) pod lišty zakrývající prahy
vstup do zesilovače je označen na zesiku +12V tam ho pomocí vidličky kterou naletuješ přiděláš
signálovej - ideální je táhnout stranou u řidiče a nebo středem (kolem tunelu) a posup je stejnej
výstup na rádiu (cinch) označenej R a L pro předek nebo

vstup do zesilovače cinch na INPUT a to samé R nebo L
REMOTE - z rádia je to většinou bílo modrej kabel a ty ho akorát nastavíš - jelikož kabel z rádia je max 10cm dlouhej a přivedeš ho stejnou stranou jako je signálovovej cinch až k zesilovači
většinou je tenhle kabel veden přímo v signálovym kabelu (velice tenkej)
a ten ve finále napojíš na zesilovač - vstup Remote
kosra (černej kabel 1 m dlouhej s očkem - ukosříš ho např. pod držák pásu (pozor, ale vše perfektně ukostři) má to za následek pískání v repro
vyvaruj se co nejvíce dávat jak signálovej kabel tak od repro blízko napájecího
....a ještě bych posílil kostru u baterky - origo je 10qmm

jinak v tvém případě jelikož nechceš extrém - tak pořiď 4 kanálový zesilovač od CRUNCH a využil ovály naplno
tzn.
1ch - levá strana
2ch pravá strana
3+4 - zmůstkovat (označeno Bridged) + a -a ten připoj na subwoofer
a jak pak naladit ti poradim dál
jen tak co by se mi zamlouvalo je http://www.ahifi.cz/zesilovace/crunch-gp4150.html
ten už se SW pohne to se neboj a většinou Crunch a Hifonics mají naměřeno víc než výrobce uvádí ve výkonu
