tak dík,ale moc si mě nepotěšil no rači s tím něco udělám... no vlastně tu mám koplet spojku,ale je to z 1,4 16V prej je ale trochu jiná,napasovat by tam asi nešla co?
Tak problém se zpátečkou,která šla přes zuby a ostatní kvalty taky ztuha,vyřešen.
U mě stačilo seštelovat spojkovej pedál. Od něj vede bowden do mototru a na konci je závitová tyčka kterou se šteluje pedál. A na ní je pojistná svěrka,kterou jsem ztratil Takže pedál se rozhodil a spojka vypínala na h**no. Jsem to sešteloval podle knížky "Jak na to.." a ted balada,řadí to krásně
Jenom musim sehnat tu pojistnou svorku která tu tyčku fixuje,jinak to bude zase za chvilku v čudu,jen nevim kde to prodávaj a jak se to jmenuje doopravdy
Jinak super návod je v knizeJak na to>Spojka>seřízení
Havli píše:
Jenom musim sehnat tu pojistnou svorku která tu tyčku fixuje,jinak to bude zase za chvilku v čudu,jen nevim kde to prodávaj a jak se to jmenuje doopravdy
Jestli myslíš č. 5 na přiloženém obrázku, tak to se jmenuje "Pojistná podložka" a katalogový číslo je "7 59 943"
ja mam spojku novó necéch 14 dní, a je to fakt poznat! Předtim mi šla ta zpátečka taky přes zuby a dycky to troche poskočilo ... akorad sem si myslel že ted to bude OK, a jakože řazení v poho 1-5, ale ta zpátečka de někdy stejnak přes zuby, tak sem pošteloval volnoběh a mysim že je to lepší ... ale mam tedka jiné problém ...
jo ještě na kolik vas ta spojka tak vyšla zhruba???
Není zač Já mám taky tu spojku nějakou marod Zabírá dole,nikde nic nehučí ale občas po delší jízdě jde zpátečka opět přes zuby.Divný je ,že když nohou nadzvednu pedál nahoru a pak zařadím ,tak tam skočí krásně a na nějakou dobu je klid. Poradí někdo VTomas> Spojková sada od Sachse bude super kvalita,jen ta cena,to je ranec Ale asi se to vyplatí
zajímalo by mě, zda li zde nějak upravit to, aby mi spojka zabírala po uvolnění pedálu tak do poloviny, bere mi už skoro od podlahy a nebaví mě to vžy "půl hodiny" pouštět spojku
sice 55 koní, ale už jsem z ní 174km/h vymáčknul, ale byla to fuška
Havli píše:Tak problém se zpátečkou,která šla přes zuby a ostatní kvalty taky ztuha,vyřešen.
U mě stačilo seštelovat spojkovej pedál. Od něj vede bowden do mototru a na konci je závitová tyčka kterou se šteluje pedál. A na ní je pojistná svěrka,kterou jsem ztratil Takže pedál se rozhodil a spojka vypínala na h**no. Jsem to sešteloval podle knížky "Jak na to.." a ted balada,řadí to krásně
Jenom musim sehnat tu pojistnou svorku která tu tyčku fixuje,jinak to bude zase za chvilku v čudu,jen nevim kde to prodávaj a jak se to jmenuje doopravdy
Jinak super návod je v knizeJak na to>Spojka>seřízení
tak sem do tý knížky koukal(ještě že ji mám, pač nemam místo na harddisku)ale jak je tam to seřízení, tak sem z toho pochopil, že to táhlo spojky musí být v určitém rozmezí, takže s tim asi moc štelovat nemůžu, aby spojka měla dannou vůli, u pedálu na to nic neni, tak furt newim. předělával ste si to někdo? potřeboval bych napovědět. díky
sice 55 koní, ale už jsem z ní 174km/h vymáčknul, ale byla to fuška
Zdravím taky bych se podělil o zkušenosti.Taky sem si dolaďoval lanko u spojky.Podle té knížky to není žádný problém.Už sem tam to rozmezí měl větší než doporučují a musím říct že po seštelování je řazení mnohem plynulejší.Povoluje se to nebo naopak utahuje se to v motorovém prostoru.Musí se oddělat pojistka(takovej plíšek)a pak se jen vysadí to lanko a dolaďuje se.Je to opravdu snadny.I já sem to zvládl
Mám takovej problém se spojkovym lankem, začalo vrzat. Myslel jsem nejdřív, že je to pružina na pedálu, ale nebyla. Tak jsem vyndal celej ten bovden a prolil ho WD-40, chvilku to byla pohoda a šla krásně, ale pak se ten vrzavej zvuk vrátil a zdá se mi, že jde spojka ještě víc ztuha než předtím, co jsem se do toho začal vrtat.
Poradí mi někdo, čím to namazat? Ta WD-40 se mi zdá jako lepidlo a ne mazivo.
Dík