Diagnostika - kontrolka s bleskem
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 03 led 2009, 12:08
- Bydliště: PERUC
No teda Deny Ty dokážeš potěšit.Tak nevim jestli mam zajet na diagnostiku a nebo postupně vyměnovat součástky a rujnovat si svoji peněženku.Už mě to přestává bavit,před touhle corsou jsem měl dvojkovýho golfa,proti corse dědečekr.v. 1986,ale takovýhle problémy jsem nezažil a nebejt těch poplatků u převodu a "výhodný koupě corsy" tak bych se ho ani nezbavoval.No uvidim
-
- Příspěvky: 59
- Registrován: 08 dub 2007, 15:08
- Bydliště: Vítězná
No,na diagnostice sem byl před opravou a ta je u nás za 500.-.Asi by bylo lepší na ni jít,než postupně všechno měnit.Tam ti to řeknou hned a budeš vědět na čem seš a to asi přijde levněji.Jinak corsy nejsou špatný,ale než vychytáš všechny mouchy.Má svý výhody,např.povinný ruč.teď 1713.-a to je super,ne?
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 03 led 2009, 12:08
- Bydliště: PERUC
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 04 led 2009, 07:03
- Bydliště: Klatovy
Oranžová kontrolka 1.0 12 v r.v.2000
Mám problém- jedu asi tak 50km z bodu A do bodu B a v poho.
V bodě B zastavím, po asi 2 hod. zase jedu zpět do bodu A a po cca 5 km se rozsvítí kontrolka a svítí a svítí (potvůrka),ale když pak jedu do kopce na trojku tak ve 120 přestane svítit a je to zase v poho. nevíte co s tím?
V bodě B zastavím, po asi 2 hod. zase jedu zpět do bodu A a po cca 5 km se rozsvítí kontrolka a svítí a svítí (potvůrka),ale když pak jedu do kopce na trojku tak ve 120 přestane svítit a je to zase v poho. nevíte co s tím?
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 554
- Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
když jezdíš 120 na 3ku tak se nediv..to neni motor na sprinty ale do města.
je sice pravda, že při takovémto zvěrstvu se EGR ohřeje a pak třeba zavře,nebo otevře.. prostě se hne, ale je lepší ho vyčistit a to důkladně.
PS: 120 sem jezdil max na 4ku,a to jen při akceleraci,většinou to jede pěkně ze 4ky na 5ku už v 90km/h
Když se mě rozsvítila kontrolka při jízdě do kopce,tak jsem pak z kopce protáhl 5ku tak na 140km/h po délce cca 500 metrech zhasla a měsíc dva zas dala pokoj.podotýkám,se zaslepeným EGR ventilem
je sice pravda, že při takovémto zvěrstvu se EGR ohřeje a pak třeba zavře,nebo otevře.. prostě se hne, ale je lepší ho vyčistit a to důkladně.
PS: 120 sem jezdil max na 4ku,a to jen při akceleraci,většinou to jede pěkně ze 4ky na 5ku už v 90km/h
Když se mě rozsvítila kontrolka při jízdě do kopce,tak jsem pak z kopce protáhl 5ku tak na 140km/h po délce cca 500 metrech zhasla a měsíc dva zas dala pokoj.podotýkám,se zaslepeným EGR ventilem
Naposledy upravil(a) pepex dne 25 led 2009, 10:19, celkem upraveno 1 x.
25DT
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 04 led 2009, 07:03
- Bydliště: Klatovy
-
- Příspěvky: 19
- Registrován: 04 led 2009, 07:03
- Bydliště: Klatovy