Sportovní úpravy motoru

Sekce šílenců,díky nímž se starej Adam Opel obrací v hrobě !!!

Moderátoři: Arci, Svoby, Vtomas

Odpovědět
Boulder
Příspěvky: 94
Registrován: 13 led 2008, 21:09

Příspěvek od Boulder »

Hele tak mě tak napadá odkud tady tak zhruba jste? řekl bych asi čechy co Protože je lepší to vidět na živo já jsem z okoli Olomouce
Uživatelský avatar
Svoby
Moderátor
Příspěvky: 2893
Registrován: 29 čer 2007, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Svoby »

já ústí nad labem
I German Style !
Boulder
Příspěvky: 94
Registrován: 13 led 2008, 21:09

Příspěvek od Boulder »

Hm tak to asi na čučku nepřijedeš he...
Uživatelský avatar
Svoby
Moderátor
Příspěvky: 2893
Registrován: 29 čer 2007, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Svoby »

to asi ne... :D škoda
I German Style !
Uživatelský avatar
Kopytecko
Příspěvky: 65
Registrován: 03 kvě 2008, 17:25
Bydliště: Dolní Bousov
Kontaktovat uživatele:

zvýšení výkonu

Příspěvek od Kopytecko »

Mam motor 1,3 karbec a vedle auta mi leží 1,3 monostřik. A potřebuju jeden motor tzv ,,nadupat" napadlo mě dát 4 bodový vstřikování a na výfukový svody dát turbo ( některý opely maj turba ). Ale ten motor musí bejt 1,3 nechci 1,6. Tak můžete psát nápady jak zvýšit výkon a popřípadě kde to seženu.
Opel Corsa A - rallycross, spoustu mejch vlastních vychytávek.........prostě auto na pokusy :-D
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

davat turbo na obycejny motor je prasarna, je to metoda pokus omyl a motor vetsinou nevydrzi bez patricnych pred uprav. predpokladam,ze kovane pisty, vacky a podobne veci v nem nemas, stejne tak turbo, jehoz cena je okolo 12-15 tisic.

davani vstriku na motor s karbecem znamena hodne predelavek, pretahnuti elektrickeho svazku motoru, vymena RJ, vstriku,a mnoho dalsiho jak urcite vis. stejne tak vetsi chladic, pretesnit motor aby ot nedelalo neplechu, no je toho hodne. a vicebodovy vstrik ti ve vykonu zas tak brutalne nepomuze.
dalsi metoda zvysovani je pres ladene svody, sani, vztduch filtr, ostra vacka, preprogramovana ECU, vetsi vstriky, silnejsi cerpadlo + odpovidajici chlazeni motoru.

pocitej ze kdybys chtel ten motor poradne vylepsit tak takovych 50 tisic do toho nasypes, aby to stalo za to ;-)
Uživatelský avatar
Kopytecko
Příspěvky: 65
Registrován: 03 kvě 2008, 17:25
Bydliště: Dolní Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kopytecko »

A to třeba zafirá má kovaný písty atd. atd. když má turbo v základu ??? a s tim 4bodovym vstřikovánim já sem psal že mam i monostřik ( já mam 2 motory )
Opel Corsa A - rallycross, spoustu mejch vlastních vychytávek.........prostě auto na pokusy :-D
Havli
Corsa forever
Příspěvky: 2468
Registrován: 08 dub 2007, 01:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havli »

Hele,jseš mladej a šikovnej kluk,auto máš na blbnutí,tak laboruj, třeba se ti povede jí nadupnout o nějaký kobylky navíc. :wink: Jenom se v tom nezabij :!:
Uživatelský avatar
Kopytecko
Příspěvky: 65
Registrován: 03 kvě 2008, 17:25
Bydliště: Dolní Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kopytecko »

Tak díky za podporu............a neboj proto tam mam ten rám :D
Opel Corsa A - rallycross, spoustu mejch vlastních vychytávek.........prostě auto na pokusy :-D
Havli
Corsa forever
Příspěvky: 2468
Registrován: 08 dub 2007, 01:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havli »

Přesunuto do podobného topicu,tady možná najdeš inspiraci :lol:
Uživatelský avatar
Pívas
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 1260
Registrován: 08 srp 2007, 20:38
Bydliště: Jablonné v p.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pívas »

ak píše NOX, za málo peněz málo muziky.Ne nechci ti nějak kazit iluze, ale za ty peníze co do toho dáš aby ti přibyl výkon (nějaký) můžeš mít úplně jiné auto a víc spolehlivé, pač zásahama se spolehlivost moc nezvýší.Nevím jestli musíš dodržet kubaturu?Ale levnější než tunit 1.3 tak je jednoduší a levnější tam dát 2.0 u 2.0 NZ vůbec :D
:sane: :roztleskavacka: :sane:
Uživatelský avatar
NoX
Příspěvky: 707
Registrován: 31 kvě 2008, 11:31

Příspěvek od NoX »

hlavne si uvedom, co vsecko musis kvuli turbu vymenit dal. musis udelat jinak saci system. musis nechat udelat novy vyfuk, protoze v turbomotoru se vyfuk resi uplne jinak nez v klasickym a ten vyfuk je sakra drahej.
dal musis sehnat turbo, nemuzes pouzit turbo z naftaku protoze to neni staveny na benzinove motory.

seriove vnitrnosti motoru nejsou vetsinou stavene na vyssi zatez, snesou neco malo navic, ale zaplatis 30 tisic za +15 koni? a dalsi veci jako je predstih, casovani vacky, to byva taky jinaci :) spis si kup vetsi motor a predelej ho a auto dej na papiry, vyjde te to mnohem levneji a bude to vykonejsi.
Uživatelský avatar
nezdvorak
Moderátor
Příspěvky: 405
Registrován: 01 říj 2007, 14:47
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od nezdvorak »

mám takovej problém: moje turbo (1.5_TD) spíná až někdy v 2.750 ot...
což se mi zdá docela pozdě... šlo by to nějak udělat aby zabíralo už od 2.000 ot?
Obrázek
Uživatelský avatar
Svoby
Moderátor
Příspěvky: 2893
Registrován: 29 čer 2007, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Svoby »

Co jsem koukal na German Brtual tak skoro každej má v 1.5TD přez 100 koní, to by mě spíš zajímalo jak to dělaj... Tlak turba byl psanej 1,1Baru, kolik je origo tlak?
I German Style !
Velbloud
Administrátoři
Příspěvky: 2531
Registrován: 06 pro 2006, 08:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

nezdvořák - určo by to šlo přeprogramováním řídící jednotky.. na tomhle způsobu de fakto fungují "chipy"... zkus se optat u nějaký chiptuningový firmy, zda by Ti pouze neposunuli spínání turba...

či sežeň někoho se softwarem a kabelem, kdo by ti to udělal ;o)



BTW. NEVÍTE NĚCO O PŘESTAVBOVÝCH TURBO KITECH NA X14XE??

zatím jsem našel jen dbilas za 4500 liber :? a pak pár dalších ale bez ceny...

např tohle vypadá dobře:

Obrázek

cena sice nižší 1600 E (ale stejně pálka) ... a tlak jen 0,4 baru.. s čímž to vytáhnu na nějakých 140 koní, což zvládnu i bez turba.... když už turbo tak alespoň aby to vytáhlo ke 200 koním

a ještě otázka, taky jsem četl, že od dbilase se dává turbína pod flowtec, tzn. když budu mít PB od mantzelu, tak by mohla jít turbína pod něj, ne?
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)

ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
Odpovědět