rozpěrná tyč - klady, zapory, zkušenosti
Moderátoři: Arci, Svoby, Vtomas
- toxik-q
- Administrátoři
- Příspěvky: 2337
- Registrován: 11 srp 2007, 18:01
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
nj kluci ale to neni nasledek pouzivani rozperne tyce nebo je snad mate?
bohuzel na toto kozy trpi musim to zatukat ale zatim v poho
popravde nad rozperou taky uvazuju
bohuzel na toto kozy trpi musim to zatukat ale zatim v poho
popravde nad rozperou taky uvazuju
Opel Corsa 1.2i X12SZ
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
- toxik-q
- Administrátoři
- Příspěvky: 2337
- Registrován: 11 srp 2007, 18:01
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
andilek: vsak ja sem take nerekl ze ano reagoval sem na prispevek od svobyho a smithyho
Opel Corsa 1.2i X12SZ
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
- toxik-q
- Administrátoři
- Příspěvky: 2337
- Registrován: 11 srp 2007, 18:01
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
svoby: bylo to mysleno tak ze karoserie praska i bez "uprav"
je to jako vse u "tuningu" diskutabilni a kazdy na to bude mit jiny nazor...
napr. neinstalovat rozperu-> v pripade nehody se zbori i druha strana... to se zbori stejne
atd atd
je to jako vse u "tuningu" diskutabilni a kazdy na to bude mit jiny nazor...
napr. neinstalovat rozperu-> v pripade nehody se zbori i druha strana... to se zbori stejne
atd atd
Opel Corsa 1.2i X12SZ
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
- azura
- Příspěvky: 17
- Registrován: 22 říj 2009, 18:07
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele:
- Robin
- Příspěvky: 409
- Registrován: 28 led 2008, 13:51
- Bydliště: Praha
Já vůbec nevím o čem mluvíte.
Zdá se, že po tom průšvihu s Corsou B na "céčku" hodně zapracovali,
protože mě kastle nepraská, nekroutí se, podvozek je i v základu tvrdej tak, že po Praze musím jezdit krokem a rozpěrnou tyč inženýři chytře nahradili vhodným umístěním přepážky (oddělující motor a baterku) těsně za tlumiče.
Dokonce i s jedním kolem na heveru bez problému otevřu a zavřu libovolné dveře.
A to si myslím, že chvála ode mě už něco znamená, protože jsem měl hodně aut, včetně např. Audi S8 s AL rámem.
Samozřejmě, že by to šlo udělat i lépe. Tvrdej podvozek nemusí znamenat ztrátu komfortu, jak je tomu právě u C, ale za ty peníze a účel, na který to auto je primárně určený, to zn. nákupy, je skoro zázrak, že jsem s tím zatím nenašel konkurenci a v zatáčkách ujel všemu, co jsem kdy potkal, ikdyž hlavní zásluhu tomu přikládám svým schopnostem
Abych to shrnul, já rozhodně nejsem obecně proti vzpěře. Některý auta ji potřebují a některý ne,protože ji mají už z výroby v podobě výše zmíněné přepážky, která ji na 100% nahrazuje. Tedy na 100% to funguje třeba u té Alfy viz. můj odkaz na foto v prvním příspěvku. U "C" je trošku dál, tak to funguje třeba na 80%, ale i to je naprosto dostačující a já vylučuji, že by díky vzpěře v tomhle autě byl někdo na silnici rychlejší.
Netušil jsem, že je "B" takovej průser a potřebuje vzpěry a vaření kastle.
To mění situaci a tak odvolávám.. (už nevím přesně co jem napsal)
moje "nedoporučení" ba_djjourovi kupovat vzpěru.
Avšak stále platí, že 90% toho, jak auto jede je v hlavě řidiče a klidně se může stát, že vytuněnou Corsu předjede docela obyčejná a tak bych raději investoval do benzínu a jel se učit do zatáček
Zdá se, že po tom průšvihu s Corsou B na "céčku" hodně zapracovali,
protože mě kastle nepraská, nekroutí se, podvozek je i v základu tvrdej tak, že po Praze musím jezdit krokem a rozpěrnou tyč inženýři chytře nahradili vhodným umístěním přepážky (oddělující motor a baterku) těsně za tlumiče.
Dokonce i s jedním kolem na heveru bez problému otevřu a zavřu libovolné dveře.
A to si myslím, že chvála ode mě už něco znamená, protože jsem měl hodně aut, včetně např. Audi S8 s AL rámem.
Samozřejmě, že by to šlo udělat i lépe. Tvrdej podvozek nemusí znamenat ztrátu komfortu, jak je tomu právě u C, ale za ty peníze a účel, na který to auto je primárně určený, to zn. nákupy, je skoro zázrak, že jsem s tím zatím nenašel konkurenci a v zatáčkách ujel všemu, co jsem kdy potkal, ikdyž hlavní zásluhu tomu přikládám svým schopnostem
Abych to shrnul, já rozhodně nejsem obecně proti vzpěře. Některý auta ji potřebují a některý ne,protože ji mají už z výroby v podobě výše zmíněné přepážky, která ji na 100% nahrazuje. Tedy na 100% to funguje třeba u té Alfy viz. můj odkaz na foto v prvním příspěvku. U "C" je trošku dál, tak to funguje třeba na 80%, ale i to je naprosto dostačující a já vylučuji, že by díky vzpěře v tomhle autě byl někdo na silnici rychlejší.
Netušil jsem, že je "B" takovej průser a potřebuje vzpěry a vaření kastle.
To mění situaci a tak odvolávám.. (už nevím přesně co jem napsal)
moje "nedoporučení" ba_djjourovi kupovat vzpěru.
Avšak stále platí, že 90% toho, jak auto jede je v hlavě řidiče a klidně se může stát, že vytuněnou Corsu předjede docela obyčejná a tak bych raději investoval do benzínu a jel se učit do zatáček
- pdk88
- Moderátor
- Příspěvky: 2132
- Registrován: 24 črc 2007, 12:03
- Bydliště: Čáslav
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 1157
- Registrován: 08 srp 2008, 19:50
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele: