Odklon kol > úprava po snížení

Sekce šílenců,díky nímž se starej Adam Opel obrací v hrobě !!!

Moderátoři: Arci, Svoby, Vtomas

Erik
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 503
Registrován: 11 pro 2006, 18:29
Bydliště: Holandsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Erik »

Uživatelský avatar
Vtomas
Moderátor
Příspěvky: 1684
Registrován: 20 bře 2007, 11:26
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vtomas »

narazil jsem na takovou diskuzi ze kdyz je to snizeno o 4-6 cm tak hned vsechno odchazi atd. ja v tom takovej problem nevidim pokud jsou odklony OK a vsechno ostatni tak se nemuzou sjizdet ani kola. verim tomu pokud je sportovni podvozek tak rychleji odchazi kulovy cepy, ale stejnak..... neda se to srovnat se seriovkama, fakt bomba
Velbloud
Administrátoři
Příspěvky: 2531
Registrován: 06 pro 2006, 08:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

mno je to tím, že podvozek je tvrdší, míň tlumí nárazy a vše se rovnou přenáší do karoserie.. takže vše dostává desetkrát víc zabrat...
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)

ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
Uživatelský avatar
Vtomas
Moderátor
Příspěvky: 1684
Registrován: 20 bře 2007, 11:26
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vtomas »

ted je to naprosto ok fakt jsem rad za ten podvozek a ikdyz je tvrdej jak beton tak se s tim jede uplne jinak (hlavne to sedi), ale nevim jak to bude potom ted mam origo litaky 165/65 R14 a jeste to pruzi na gu mach, mam objednany gumy 185/55 R13 - pak to bude totalni motokara
Scheni
Příspěvky: 36
Registrován: 06 čer 2007, 13:31
Bydliště: Ostrava

Špatný odklon - auto po havarii

Příspěvek od Scheni »

Ahoj kluci,
moje auto je po havarii na předek, a prava předni cast (u spolujezdce) a mam hnuty podběh, motor apod....sjiždi se mi i ta guma. Na foto jde videt, jak i tlumic presne nesedi :shock:

Da se s tim něco dělat ?
Geometrii mam dělanou, ale sjizdi se vnitrni strana gumy vice :-(

Nějaka laserova geometri to asi nevyřeší, že ?

Diky
Scheni
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
CORSA 1,2 rv.97-33kW + HONDA CBR 900RR Fireblade
Paluš
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 389
Registrován: 09 úno 2007, 12:01
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Paluš »

Odklon lze seřídit povolením tlumiče u náby 2 šrouby.
Scheni
Příspěvky: 36
Registrován: 06 čer 2007, 13:31
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Scheni »

myslíš že by to šlo nějak udělat ?
Kde mi to udělaji ?

Tam kde dělaji laserovou geometrii ?
Nebo si to mam prostě povolit sam a usadit ten tlumič tak at vypada, jako že je rovně ? :twisted:
CORSA 1,2 rv.97-33kW + HONDA CBR 900RR Fireblade
Velbloud
Administrátoři
Příspěvky: 2531
Registrován: 06 pro 2006, 08:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

mno hlavně na to bacha... jestli ti to po havárce opravili blbě, tak to není dobrý..

já měl taky bouchlý nosník a natahovali mi ho na vyrovnávací stolici..... tohodle bych se fakt bál...
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)

ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
Scheni
Příspěvky: 36
Registrován: 06 čer 2007, 13:31
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Scheni »

Jako neni to nic hrozného, guma se sjíždí rychleji jak ostatní, ale ne zase nějak markantně.
Takže to spíše nechám tak jak to je.

Nosník je hnutý, protože i motor mám trochu nakřivo... :shock:
CORSA 1,2 rv.97-33kW + HONDA CBR 900RR Fireblade
Velbloud
Administrátoři
Příspěvky: 2531
Registrován: 06 pro 2006, 08:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

jde o to, že jestli ti to udělali blbě, tak při menším nárazu ti může nosník prsknout... atd.. spíš bych to nechal zkontrolovat někým kdo tomu rozumí..
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)

ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
Scheni
Příspěvky: 36
Registrován: 06 čer 2007, 13:31
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od Scheni »

A nebo bych to mohl taky prodat, protože je to "jenom" 33kW :-)
CORSA 1,2 rv.97-33kW + HONDA CBR 900RR Fireblade
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 188
Registrován: 05 čer 2007, 23:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Pokud ti geometrii dělali a stále se tí špatně sjíždí pneu, udělali ji pěkně blbě. Je celkem jedno, jestli jdeš na klasickou starou geometrii nebo laserovou. Pokaždé záleží na tom, jak si s tím případný mechanik dokáže pohrát.
Karoserii ti nenatahovali? Nosník je "jen" lehce zaražený nebo i zvlněný? Podle toho bych asi pak uvažoval o případném prodeji. Jednou bourané auto už nezajistí takovou bezpečnost jako nové.
Corsa B 1.0 12V r.v.98 ..... Corsa B 1.0 12V 100edition ..... VAZ 2101 r.v.78 ..... VAZ 2103 r.v.73 ..... Triumph GT6 mkIII r.v.73 ..... Tři sestry <III> Lada gang
http://www.classic-oldtimer.cz
Uživatelský avatar
Svoby
Moderátor
Příspěvky: 2893
Registrován: 29 čer 2007, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Odklon kol...

Příspěvek od Svoby »

Potřeboval bych poradit jak vyrovnat přední odklony kol. Protože mám přední kola trochu do A a nechci aby se mi sjížděli vnitřky pneu......nemá s tim někdo nějáký zkušenosti?
Přemýšlel jsem dole na tlumiči vybrousit třeba o 3mm díru...nebo tak něco
I German Style !
Havli
Corsa forever
Příspěvky: 2468
Registrován: 08 dub 2007, 01:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havli »

Tady máš něco k tý problematice,snad ti to pomůže :wink:
Edit:Sloučeno.Havli
Uživatelský avatar
Svoby
Moderátor
Příspěvky: 2893
Registrován: 29 čer 2007, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od Svoby »

taky to pročítam,ale zatim nic moc...dík
I German Style !
Odpovědět