
jojo, každá Corsa si občas vrzne
No, já zkoušel auto na místě zhoupnout, jak popisuje ba_djour, otevřená kapota i kufr a zkoušel jsem

i předek a nic, tlumiče a péra v poho, asi si pod to lehnu, vezmu WD a vazelínu a promažu a prostříkám, co se bude dát.....mluvil jsem teď s kámošem, kterýmu to stejný dělá mišivbuši colt, prej asi ramena nebo silentsvině....
..
ale tož víte jak, když to má člověk nové, tak chce mít všechno tip ťop, jakoby to byla funglovka....jenže to není funglovka a za půl roku si už nějakýho vrznutí ani nevšimnu
...
tož ale určitě se to budu pokoušet nějak odstranit, je to sice blbost....a když to srovnám s usednutím do starších kombíků passat, focus a pod., kde vrže celej

jak sFińa, tak je to nic....lae tož, když najdu příčinu, dám vědět
A co se týče akcelerace, není to vůbec špatný, jasné, furt je to litr, takže to není žádný závodník, ale na pohodovou jízdu paráda, kdyby byly čtyři hrnky a 55kw, bylo by to asi krapet o něčem jiným, ale jsem spokojen....mám už druhý jednolitr a absolutně netuším, co mají všichni recenzenti v odborných časopisech či webech s nekultivovaností chodu tříválce na volnoběh, nebo to stejný s hlučností, skoro ve všech "odborných" recenzích se dočítám o hluku, malém výkonu, nekultivovanosti těchto motorů....
přitom když jsou tyhle litry v dobrým stavu a jsou nakopnutý, tak člověk musí přijít na metr k autu, aby motor vůbec slyšel, otáčky nijak nelítaj, když člověk řadí mezi dvěma a třema tisíci otáček, je motor tichý a s 1.2 htp od fabií dokáže tenhle litřík udržet bez problémů krok, stejně jako s 1.4 mpi apod....tak nevím no, služebně jezdím v různých autech a asi jsem debil nebo co, ale zas až tak dramatické rozdíly nepozoruju...samozřejmě silnější auta jsou zvlášť ve vyšších rychlostech průžnější, rychlejší....ale na okreskách víc než 120 nejezdím a do stovky se jednolitřík udrží ostatních aut bez problémů. Navíc, klobouk dolů před jízdníma vlastnostma Corsy, jak drží stopu, i do prudkých zatáček, podle mě je v tomhle plně srovnatelná s prcky od VW koncernu, přitom má dost komfortně naladěný podvozek...nevím jak tohle u Opla dokázali skloubit - komfort Frantíků a přilnavost VW....no je to CORSA, co vám tady vlastně budu říkat, šak to všichni máte taky
Jinak, asi to bude znít srandovně, ale na dálnici by se šikla šestka
Ve 120 km/h mi to točí 3900, což je dost solidní na takovýho prcka, no a právě v oněch 120 bych tam rád lupl šestku a hnal to v klidu na 150...