
romoli>Corsa B 1.2 8V
Moderátoři: pdk88, jamal.jefries, Bobek, Gooder
- romoli
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 279
- Registrován: 22 čer 2009, 16:36
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
No snad se tomu da řikat tuning... chtel bych to dotahnout do nějake meze kdy kolemjdouci mrkne přes zatmavena skla ...obhlidne karu a řekne si že to je pekny auto
ale to až budou finance da se řict že si zatim jen hraju s tim co mam doma no... jinak prave se snažim nějak zadělat diry v zadnim znaku Opel jak je na kufru..nechci kopirovat od ostatnich ale musim zadělat v plastu diru po zamku jelikož instalaci serva na otevřeni kufru z kabiny (mimochodem chodi perfektně ještě musim přidělat tlačítko) jsem si likvidoval možnost nechat tam zamek..neni misto je to vidět tušim na fotce

- Sqetch
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 114
- Registrován: 02 úno 2010, 20:58
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
- romoli
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 279
- Registrován: 22 čer 2009, 16:36
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- romoli
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 279
- Registrován: 22 čer 2009, 16:36
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem dnes nakoupil par vypinaču, přesněji spinaču a hurá na dodělavani středoveho panelu no prokoukl si myslim
..ještě neni dohotovenej nezbyl čas a material byl doma nikoli v garaži kde měl bejt za kvalitu se omlouvam všudypřitomne slunko a mobil no. (a ano ten přepinač na central vedle červeneho otevirani kufru je nakřivo ještě nevim co s nim udělam
)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Každej šermíř na
, když nepřátel nerovno.

- romoli
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 279
- Registrován: 22 čer 2009, 16:36
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- romoli
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 279
- Registrován: 22 čer 2009, 16:36
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- Gringo_Joe
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 266
- Registrován: 15 srp 2008, 13:29
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
baterka 12V je OK
Pocas startovani je vysoky odber proudu, pokles napeti se da cekat, nicmene na 9V je docela dost.. Mozna by stalo za to uvazovat o nove baterce, ale ted mrazy nehrozi, tak leto este prezije..
Alternator jak dobiji 14V je taky OK - vzdycky se musi dobijet trochu vetsim napetim..
Pouze to s tou spojkou se mi nejak nezda, to by nemelo tak klesat..
Pocas startovani je vysoky odber proudu, pokles napeti se da cekat, nicmene na 9V je docela dost.. Mozna by stalo za to uvazovat o nove baterce, ale ted mrazy nehrozi, tak leto este prezije..
Alternator jak dobiji 14V je taky OK - vzdycky se musi dobijet trochu vetsim napetim..
Pouze to s tou spojkou se mi nejak nezda, to by nemelo tak klesat..
Corsa B 1.0 12V 1998
- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
pokud je baterie udržbová tak dolit a nechat 12-15hodin na poradny nabíječce
a pak se uvidi 


corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
- romoli
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 279
- Registrován: 22 čer 2009, 16:36
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
baterka pokat vim bezudrždova ale to bych kecal zejtera mrknu jenže kluci před zimou kupovana nova nema ani rok proto to sem davam a co ja vim ze školy tak při startovani by neměla klednout pod 10V to už je pak zle je moc vyšťavena a pak odchazi...v zimě problem se startovanim nebyl žadnej otočim škitne a jedu ted taky neni i kdyz co stoji v garaži nějak zlewnivela ...startuju defakto každej den včetně te zimy a nikdy problem... alternator nepřebiji drži di těch 14 což je dobře i při odberu a plnem plynu takže předpokladam že je OK potom mě ale mate jakto ře při nesešlaple spojce mi to klesne na 12?
Každej šermíř na
, když nepřátel nerovno.

- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
zkus zmerit odber na prazdno vypni vse jako kdyz normalne od vozu odchazis a zmer proud nebo neprofi zaskrtej minusovou svorkou o minus na baterce jestli to bude moc jiskrit tak mas velky odbery a to ti vybiji baterii 

corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
- romoli
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 279
- Registrován: 22 čer 2009, 16:36
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
v klidu sem to měřil předs startem kuli obektivnim vysledkum drži si 12 ..."zaškrtat" no nevim nevim posledne dyš sem škrtal tak to jiskřilo sice ne přehnaně spiš klasika ale vyrazil sem při tom pojistky některe třeba od pipaku na svetla a palubku podsviceni
ted je mam nahrazene slabšima sem lempl zejtra musim koupit + dalši dve na cetral k blinkrum co mi taky odešly... ale to bylo mou vinou ..čpatnej drat ja si to neuvedomil v čas




Každej šermíř na
, když nepřátel nerovno.

- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
- romoli
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 279
- Registrován: 22 čer 2009, 16:36
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- knedlik
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 741
- Registrován: 04 úno 2009, 09:38
- Bydliště: u liberce
nejspis asi takovou ze mas nekde zkrat nebo to dela alternator tak si vyber 

corsa B c12nz sport, zběsilých 45PS + KN filter ;-D
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
astra F x17dtl + IC-75PS, astra F 1.7 tds combi německo-japonskej pracant- zůstaly v rodině;;
astra G 1.7 DTi-ex; astra H caravan 1.7 cdti-ex;
GIV kombík TDI-PD, Honda VTR 1000 Firestorm V2 90°
- romoli
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 279
- Registrován: 22 čer 2009, 16:36
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
ja si prave moc vybirat nechci
ale tipnu si schudnější cestru, pokat pustim spojku tak motor znatelně "zabrumla" asi jako dyš se chcete rozjet na jedničku bez plynu takže doufam že to bude tím a oprava motoru to vyřeší (proč mě to napadlo až ted?
) no uvidime zejtra budu moudřejší budu si holt hrat a proměřovat


Každej šermíř na
, když nepřátel nerovno.
