Já vůbec nevím o čem mluvíte.
Zdá se, že po tom průšvihu s Corsou B na "céčku" hodně zapracovali,
protože mě kastle nepraská, nekroutí se, podvozek je i v základu tvrdej tak, že po Praze musím jezdit krokem a rozpěrnou tyč inženýři chytře nahradili vhodným umístěním přepážky (oddělující motor a baterku) těsně za tlumiče.
Dokonce i s jedním kolem na heveru bez problému otevřu a zavřu libovolné dveře.
A to si myslím, že chvála ode mě už něco znamená, protože jsem měl hodně aut, včetně např. Audi S8 s AL rámem.
Samozřejmě, že by to šlo udělat i lépe. Tvrdej podvozek nemusí znamenat ztrátu komfortu, jak je tomu právě u C, ale za ty peníze a účel, na který to auto je primárně určený, to zn. nákupy, je skoro zázrak, že jsem s tím zatím nenašel konkurenci a v zatáčkách ujel všemu, co jsem kdy potkal, ikdyž hlavní zásluhu tomu přikládám svým schopnostem
Abych to shrnul, já rozhodně nejsem obecně proti vzpěře. Některý auta ji potřebují a některý ne,protože ji mají už z výroby v podobě výše zmíněné přepážky, která ji na 100% nahrazuje. Tedy na 100% to funguje třeba u té Alfy viz. můj odkaz na foto v prvním příspěvku. U "C" je trošku dál, tak to funguje třeba na 80%, ale i to je naprosto dostačující a já vylučuji, že by díky vzpěře v tomhle autě byl někdo na silnici rychlejší.
Netušil jsem, že je "B" takovej průser a potřebuje vzpěry a vaření kastle.
To mění situaci a tak odvolávám.. (už nevím přesně co jem napsal)
moje "nedoporučení" ba_djjourovi kupovat vzpěru.
Avšak stále platí, že 90% toho, jak auto jede je v hlavě řidiče a klidně se může stát, že vytuněnou Corsu předjede docela obyčejná a tak bych raději investoval do benzínu a jel se učit do zatáček
