Váha vzduchu> Všeobecně
-
- Příspěvky: 78
- Registrován: 27 zář 2007, 16:19
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 78
- Registrován: 27 zář 2007, 16:19
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 29 pro 2007, 16:17
Závada motoru.Prosím o radu.
Mám Corsu r.v.06/1999,kw 40,obsah 973 ccm,3válec,benzín.Chytá pěkně,po nastartování asi 500m cuká a jak přidám plyn tak se dusí,potom se rozjede už normálně,ale při vyšších otáčkách se rozsvítí oranž. kontrolka (porucha motoru) a přestane táhnou.Po zařazení vyššího ryhlostního stupně kontrolka zhasne a auto jede normálně než dosáhne vyšších otáček a vše se opakuje. Máte s tím někdo zkušenost co to může dělat?
EDIT: Přesunuto z Corsa forum. Suby
EDIT: Přesunuto z Corsa forum. Suby
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 2468
- Registrován: 08 dub 2007, 01:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 33
- Registrován: 17 črc 2007, 06:58
- Bydliště: Stochov
- Kontaktovat uživatele:
ten samy problem .... uz OK
ahoj, ja jsem meluplne ten samy problem, bylo to vahou vzduchu od jeji vymeny je ok a auti jezdi jako drak jinak si urcite zajed na diagnostiku at ti reknou co a jak, tim chybu neudelas.
Žába - Opel Corsa B 1.0
-
- Corsa forever
- Příspěvky: 2468
- Registrován: 08 dub 2007, 01:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 547
- Registrován: 24 pro 2006, 12:34
- Bydliště: Hradčany 467
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 554
- Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
tak když zvedneš kapotu,tak na sacím koši,takový nátrubek,co k němu vedou jako k jedinýmu kabely...
čistit se nedá,z jednoho důvodu:váha vzduchu lépeřečeno měřič průtoku vzduchu,je vlastně slabej plátek pokovenej platinou,kterej je neustále vyhřejvanej...a jak sám víš,tak ve vzduchu jsou mikročástice,který se zrovna usazujou na tom plíšku.(jako na svinu co?)Po vypnutí klíčku jetě řídící jednotka vošéfuje,aby se plíšek "očistil"a to stylem,že na dobu jedný sekundy ohřeje plíšek na 900 stupňů
no ale po pár letech je to tak zaneřáděný,že zkrátka váha vzduchu zkresluje signál do ECU a pak to třeba nejede...
Na závěr:nečistí se,změří se ómmetrem a pak třeba vymění...
čistit se nedá,z jednoho důvodu:váha vzduchu lépeřečeno měřič průtoku vzduchu,je vlastně slabej plátek pokovenej platinou,kterej je neustále vyhřejvanej...a jak sám víš,tak ve vzduchu jsou mikročástice,který se zrovna usazujou na tom plíšku.(jako na svinu co?)Po vypnutí klíčku jetě řídící jednotka vošéfuje,aby se plíšek "očistil"a to stylem,že na dobu jedný sekundy ohřeje plíšek na 900 stupňů
no ale po pár letech je to tak zaneřáděný,že zkrátka váha vzduchu zkresluje signál do ECU a pak to třeba nejede...
Na závěr:nečistí se,změří se ómmetrem a pak třeba vymění...
25DT
- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 554
- Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
- suby
- Administrátoři
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 10 úno 2007, 14:57
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
-
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 554
- Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele: