Pokles výkonu>1.6 GSi

Máte problém či závadu a potřebujete poradit? Pak jste ve správné sekci...

Moderátor: Arci

Odpovědět
Uživatelský avatar
suby
Administrátoři
Příspěvky: 2117
Registrován: 10 úno 2007, 14:57
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od suby »

Kalda>>> To mam kvůli tobě zase vyndavat filtr, ale asi jo. Ale musíš si počkat, až se k tomu dostanu...
Blaster>>> Vy se máte, kolik jsi dával za GO?
Corsa C 1.2i
Uživatelský avatar
--blaster--
Příspěvky: 159
Registrován: 12 dub 2007, 22:43
Bydliště: praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od --blaster-- »

Tak už jsem skončil taky v servisu.... pokapaval mi benzin z motoru,tak asi praskla asi nejaka hadicka,docela mazec.
Tak uz necham udelat vsechno,snad si budou vedet rad:)
jinak me se to asi v 60tis. potkalo,tak ze toho bylo menenyho hafo... ted budu mi 87...
Opel corsa B 1.6 16V GSI (C16XE) ---minulost--- (ale stále ji mám)
--- nyní Nissan Almera N16 ---
fickerpet
Příspěvky: 55
Registrován: 08 dub 2008, 20:46
Bydliště: Kadaň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fickerpet »

Po delší době sem dorazil na fórum s problémem kterej sem tu na začátku psal.situace už byla tak na ho.no že sem zavítal opět s autem do servisu kde mi zjistili že vynechával válec protože byl špatnej zapalovací kabel a svíčky.po jízdě ze servisu sem měl ze začátku dobrej pocit,že už bude vše OK,ale po delší jízdě sem zjistil že stejně auto netáhne tak jako dřív.
Výměna kabelů a svíček pomohla tomu že už se mi nestane aby spadli otáčky a už to jede zas na 4 válce.Akorát je to pořád hodně líný :?
Tak poraďte co by to mohlo ještě bejt?A zajímalo by mě jestli mam váhu vzduchu?(X16XE,1.6 i 78 kw,1995)
Opel Corsa 1.6i 78 kW
Uživatelský avatar
suby
Administrátoři
Příspěvky: 2117
Registrován: 10 úno 2007, 14:57
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od suby »

fickerpet>>> Mě už taky zase vynechává jeden válec, je to stále dokolečka. Váhu vzduchu tam máš určitě, nachází se cca 30cm od airboxu - takoví hliníková kostka.
fickerpet
Příspěvky: 55
Registrován: 08 dub 2008, 20:46
Bydliště: Kadaň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fickerpet »

abych ještě popsal blíž ten problem:
Prostě když přidávam plyn tak jako by tam ten benzín pořádně nešel.Nejvíc to je poznat když je auto naklonění do kopce.Podle mě něco někam nejde tak jak má nebo fakt už nevim.Když je to velkej kopec tak můžu mít pedál až na podlaze a stejně to nejede. :?

jede to na 3 válce a nevim proč?poradí někdo?nebo se už někdo s něčim podobnym setkal? :?
Opel Corsa 1.6i 78 kW
fickerpet
Příspěvky: 55
Registrován: 08 dub 2008, 20:46
Bydliště: Kadaň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fickerpet »

našel by se tu někdo z okolí Chomutova,Mostu,K.Varů kdo by se mi na to mohl mrknout?nebo poradit,fakt už nevim co s tim.
Opel Corsa 1.6i 78 kW
mili.petr
Příspěvky: 3
Registrován: 15 bře 2009, 20:51
Bydliště: domažlicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mili.petr »

¨našel jste na tenhle problém už někdo konkrétní řešení???koupil jsme před měsícem GSi 1.6 a mám ten samej problém,ale přišli jsme na to že si to přisává vzduch nahoře na tom plastovým sání,tak zkusím napřed to pořádně utěsnit :roll:
pepex
Člen Corsa Clubu
Příspěvky: 554
Registrován: 24 kvě 2007, 21:47
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pepex »

buď netěsný sání(podtlak),nebo unavený podávací čerpadlo v nádrži..
25DT
iGo
Příspěvky: 11
Registrován: 16 lis 2008, 23:49
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od iGo »

fickerpet píše:abych ještě popsal blíž ten problem:
Prostě když přidávam plyn tak jako by tam ten benzín pořádně nešel.Nejvíc to je poznat když je auto naklonění do kopce.Podle mě něco někam nejde tak jak má nebo fakt už nevim.Když je to velkej kopec tak můžu mít pedál až na podlaze a stejně to nejede. :?

jede to na 3 válce a nevim proč?poradí někdo?nebo se už někdo s něčim podobnym setkal? :?


Zdarec, ja mam taky stejnej problém..zatim jsem to nejak neřešl ale když příde křižovatka tak musim parkrát s citem promáčknout plyn a s nejakym tím cukem se pohnu kupředu.:D musim upříme rict ze me to sere..
Mechanik v servisu mi řikal abych vymenil nebo vymlátil katalizátor--prý je zacpanej. Akorat fakt nevim s cim bych jej zacpal u 1.2 16V???

Dale mi vysvetloval jsk se vytvori v tom katalizatoru nejaký hrudky který např. při jizde do kopce spadnou do spodni česti a zacpou odvod z katalizatoru---??? nevim jestli je to mozne a chtel bych se zeptat jestli mate s timto zkušenosti?????? :roll:

mam 1.2 16V najeto cca 80 000km všechny filtry,svičky... mam novy
opel corsa 1.2 16V - 1999
mglore
Příspěvky: 258
Registrován: 30 říj 2009, 11:40
Bydliště: Plzeň

Re: Pokles výkonu>1.6 GSi

Příspěvek od mglore »

Sice sem tu novacek, ale stejne prispeju svou trochou do mlyna.
Jen pro poradek, x16xe nema! vahu vduchu (neboli AFM, MAF nebo LMM - ala sensor mezi airboxem a sanim), ale ma MAP (coz je cidlo podtlaku, je upevneny vlevo od vyrovanavaci nadrzky chlazeni, takova kostka, vede do ni jedna hadice (tenka) - ta je napojena primo na sani).
Jinak tvuj problem bude s nejvetsi pravdepodobnosti v elektrice. x16xe ma vstrikovani multec S, takze tady z fora ti muzou radit jenom lidi co maj corsy 1.4 (x14xe)nebo 1.6 (x16xe nebo c16xe), zbyle kubatury maj uplne jinej system vstrikovani.

Obvykly podezreli dle pravdepodobnosti:
1) AGR ventil (Egr)..prepousti cast vyfukovych plynu zpet do sani - koupit novy za cca 1500 kč na ebay.de nebo ebay.co.uk,
(zadas corsa b agr, tigra egr..) a rovnou i zaslepku (lze koupit i primo u opla - zaslepka musi mit v sobe 1 diru, zaslepeny pouze jeden otvor toho ventilu) - vymenit za novy, zapojit a zaslepku misto tesneni.
Agr funguje jen pri nizkych otackach, pri plnem plynu je uplne vypnuty.
2) Lambda ... opet ebay...zadas corsa lambda, tigra lambda...cenove kolem 1000 Kč...lambda reguluje bohatost smesi
2.5) - senzor teploty motoru..primo na telese termostatu, vepredu na bloku, hned u rozvodaku...cca 350 Kč, velice často
odchazi..mimochodem na aute jsou 4 senzory teploty - tenhle pro ŘJ (teplota chlad.kapaliny), pak je jeste jeden primo v sani, nad airboxem -to je cidlo teploty nasavaneho vzduchu (opet signal pro ŘJ), pak je čidlo pro budik v palubce a čidlo venkovni teploty.
3) MAP senzor...nebo privodni hadicka k nemu ( oboji zaspinene humusem pripominajicim neco mezi bahnem a asfaltem..proste karbonem..vycistit hadicku i map (map technickym lihem), nebo radsi rovnou koupit novej map..cena 1500 az 2000 za novy na ebay... kodova slova corsa b map, tigra map...
4) skrtitici klapka...uplne zanesena karbonem + ma na sobe 2 ovladaci mechanismy, , oba 2 casto odchazi, vymenit
5) vsechny hadice sani a podlaku..poradne prohlednout, asi je nekde netesnost, pak se dostava do systemu vzduch...co se primo hadice sani tyce, vezmi stetec namocenej do benzinu a objed s nim spony na sani..pokud se zvysi otacky , tj. benzin to nasalo, tak vis kde je problem...
ktery neni zmerenen mapem....=prilis chuda smes = to chcipe pri volnobehu
6) system sekundarniho vzduchu ..takova ta kulata vec napravo hned u chaldice...dava vzduch pro volnobeh pri zavrene skrtici klapce...pokud je kaput, tak je to spatny, je pomerne draha

Snad ti info k necemu bude, vsechno zvladnes vymenit sam, akorat agr je az dole takze dostat se knemu je opruz, je snazsi odpojit par veci co ti brani v pristupu no a skrtici klapka..to je teprv. parada, musis radne odstrojit aby ses k ni dostal.
souky222
Příspěvky: 653
Registrován: 08 pro 2008, 20:11
Bydliště: lbc

Re: Pokles výkonu>1.6 GSi

Příspěvek od souky222 »

myslím, že teď už mu to bude platný jako mrtvímu zimník, ale aspoň to tu někdo shrnul
This is madness.
Madness?
No, this is Corsaaaaaa
Odpovědět